Únor & Březen

Tenhle článek jsem chtěla psát už vážně od té doby co jsem napsala ten poslední - ale já VŮBEC nemám čas, a až teď, když jsem nemocná, jsem se k tomu dokopala (a taky protože se mi nechce načíst Harry Potter, na kterého jsem se chtěla koukat). Ale konečně je to tady, takové menší shrnutí února a března - protože vzhledem k tomu, že už je dvacátého, jako by byl pryč.

Únor byl neskutečně krátký - sotva jsem se vrátila do Francie a už jsem zase odlétala zpátky do Česka (a pěkně ke zkouškám do školy, přišlo mi že jsem si vůbec nestihla odpočinout). Na konci ledna každopádně ještě odlétala moje kamarádka z Rakouska po pěti měsících zpátky domů, takže jsme zašly s holkama na kebab a koupily si spoustu zmrzliny (začínám být celkem závislá na Ben & Jerry's, která je tady o polovinu levnější, což není dobrá kombinace), což bylo super, ale hrozně se mi po ní stýská!


Moje dvě kamarádky ze zahraničí a moje škola

Taky mě moje hostitelská mamka vzala na výlet do Besanconu, kde se mi hrozně líbilo! Vyšplhaly jsme (doslova) až na citadelu s úplně božím výhledem, a taky jsme viděly třeba rodný dům Victora Huga a prošly jsme se celým centrem.

Taky jsem zažila první stávku v naší škole, kdy nám prostě na hodinu zrušili vyučování a prostě se neučilo. Můj kamarád Flavián se samozřejmě okamžitě dostal na titulní stránku (jemu se to vždycky nějak povede. VŽDYCKY.)


A potom jsme s Bělčou už zase letěly zpátky domů! Začínáme ty lety mimochodem zvládat vážně dobře..A v Česku jsem zase byla ve škole, ale tentokrát jsem skládala jenom pár zkoušek, ne úplně všechny, protože bych ani neměla šanci to stihnout. Radši vám ani nebudu popisovat, jak moc (ne)zvládám fyziku a matiku, ALE - jde to! Vážně to jde zvládnout, sama jsem tím stále překvapena :D (A jde mezitím stihnout i shlédnutí celé první série Přátel v rámci prokrastinace.)

Můj druhý týden doma byl ve znamení prvních (jarních) prázdnin od září, kdy jsem neměla v hlavě toho brouka, že se musím učit na zkoušky. S našima jsme vyrazili na hory a bylo to naprosto skvělé odpočinout si a trávit čas s rodinou, a potom i s kamarády na oslavě narozenin u mojí kamarádky <3

Následoval návrat do Francie, kdy Bělča jako největší borec zvládla dojet z letiště až do Belfortu úplně sama, a já mě na letišti pro změnu vyzvedl jeden kamarád mojí "mamky" a pak pro mě přijela její kolegyně, u které jsem trávila celý víkend, protože moje hostitelská mamka ještě nebyla doma.

A byl to opět jeden z nejlepších zážitků! Mám novou kamarádku Adele, které je osm, ale naprosto suverénně se mě zeptala, jestli věřím v Boha, a bylo krásné počasí, takže jsme vyrazily (v únoru!!!) trhat narcisy. A taky jsem se připletla do focení pro takovou skupinku nadšenců do 2. světové války, a bylo to hrozně super, zkrátka tady zažívám fakt jedno dobrodružství za druhým.

Taky jsem teď byla dvakrát v kině, a pokaždé jsem dobře rozuměla i když tady nevedou věc jménem titulky, a jsem z toho hrozně nadšená! Celkově je teď moje francouzština na úrovni, kdy vážně hodně rozumím a mám z toho vážně radost <3

Mějte se krásně,

Em

P. S. Co nejdříve by tady měl přibýt externí článek od mojí kamarádky Bělči, o tom jak měnila hostitelskou rodinu, a jak to občas není jenom růžový, ale dopadlo to dobře! <3

Komentáře