Prosinec a Leden | Shrnutí

Je to vážně šílený, ale mně celé ty dva měsíce od posledního článku přišly pořád jako dva týdny - ale ne, jsou to rovnou měsíce. A už jsem se hrozně dlouho neozvala s něčím novým, a je toho teda pořád dost, mám pocit, že se z tohohle mého výletu do Francie nikdy stereotyp nestane :D

Každopádně, rozhodla jsem se Vám nějak shrnout, co všechno se mi za tu dobu zase stalo, kam jsem se podívala a jaké to bylo. A že toho nebylo málo a jsou to věci nejen z Francie!

Přísahám že jsem v prosinci byla snad na každém vánočním trhu v dosahu sta kilometrů - vážně jsem jich navštívila okolo sedmi. A všechny byly skvělý! Každopádně tuhle zimu můžu bezkonkurenčně posadit na první místo ohledně konzumace svařáku (ke konci prosince jsem si už říkala, že ho nechci ani vidět.)

Taky jsem navštívila až moc oslav a nedělních obědů a upřímně mě z toho ke konci už málem kleplo - vážně na to asi nemám povahu. Ale všichni jsou tu děsně fajn.

S mojí hostitelskou mamkou jsme se tak podívaly do Nancy, Colmartu, Gérardmer, Montbéliardu, město jehož název si nepamatuju, Plombiéres les bains a i do Štrasburku! Taky jsem strávila jeden víkend s Bělčou, kdy jsme byly právě v tom Štrasburku, a byl to naprosto bezkonkurenční výlet, a nikdo nám neuvěří co se nám všechno zase stalo. A taky se nám podařilo upéct linecký (i když ze tří měsíců prošlé směsi, díky tati) a bylo i dobrý!

Taky teď ve škole trávím většinu času s Aničkou a Valentinou, které jsou z Rakouska a Argentiny, a je s nima hrozná sranda. Úspěšně se mi podařilo uzavřít první trimestr a dokonce jsem dostala i vysvědčení (čemuž jsem se vážně dost divila při té jejich "organizaci" tady) s celkovým průměrem 12 z 20, s čímž jsem úplně spokojená.

Taky jsem absolvovala druhý let v životě - značně klidnější než ten první - a Vánoce strávila doma s našima, byla jsem zase na všech rodinných oslavách tady v Česku, konečně jsem potkala dalšího malého a nového člena rodiny (začínám se v těch dětech ztrácet..) a viděla jsem se se spoustou kamarádů z čehož mám obrovskou radost. Oslavili jsme Nový rok, kamarádky 18. narozeniny, úspěšně jsem složila všechny zkoušky ve škole (i když teda s rizikem toho že se ze mě stane rezistor, ta fyzika je fakt špatná) a stihla jsem i výstavu ve Veletržním paláci v Praze.

Celkově jsem si ty necelé dva měsíce vážně užila - snad nikdy jsem nebyla tak naladěná na Vánoce jako letos, ze všech těch trhů a svařáku (který po mně většinu času stejně dopíjela Bělča..) Po posledních zkouškách mě naši odvezli zpátky do Francie, cestou jsme se zastavili ve Štrasburku, a teď jsem zase ve škole tady a všechno je při starém. Ale moje francouzština se vážně zlepšila a mám z toho obrovskou radost <3
S Aničkou a Valentinou v Montbéliardu

A ještě s mojí spolubydlící.




Taky mě holky donutily zkusit bruslení. Byla to katastrofa, ale strašně mě to baví a pak jsem byla tady v Česku ještě dokonce dvakrát!

Nancy

Nancy

Štrasburk



Plombiéres de Bains

 
Můj druhý let v životě a můj nejlepší táta pod sluncem který si na letiště vzal ceduli! <3

Nemám toho jídla málo ani v Česku - vánoční večírek u kamarádky

Výstava v Praze ve Veletržním paláci. (A pro jistotu rovnou francouzská sbírka. Já si s tou francouzštinou prostě pokoj nedám)

A zase bruslení!

Doma bez sněhu.

 
Štrasburk na cestě zpátky s našima a můj oblíbený cellista který hraje v každém počasí před katedrálou.


A poslední výlet - Gérardmer, se spoustou sněhu a nádherným počasím.

Doufám že se Vám fotky líbily a mějte se krásně,

Em



Komentáře