HLAVNÍ POSTAVY

Dospěla jsem k názoru, že by se docela hodilo sepsat seznam několika lidí, jejichž jména se budou objevovat v příštích článcích. To abyste věděli, kdo jsou a taky něco málo o nich (rodino, tady je vašich 15 minut slávy.)

MAMKA

Ráda říkám, že moje mamka je taková moje Anna Urbanová (postava ze seriálu Vlak dětství a naděje.) Rázná, ničeho se nebojí, pořád si ze mě a ze sebe dělá srandu, a je to největší extrovert, kterého znám. Umí skvěle a efektivně balit dárky (zabalila by i mrtvolu tak, že byste si mysleli, že je to nový vysavač, a navrch by vám přidala mašli a cedulku se jménem. Mami, to je pocta, neber si to špatně prosím tě a hlavně se moc nerozčiluj.)
Jo, a taky umí nejlepší lasagne na světě.

TÁTA

Můj táta je vědec. Ne doslova, ale povahou naprosto. Spraví úplně všechno, oproti mamce toho moc nenamluví (protiklady se přitahují!), a pro všechno má logické vysvětlení. Když jsem se ho jako malá zeptala, proč je nebe modré (ta nejvíc poetická otázka, chápete) začal mi vysvětlovat složení atmosféry.
Jo, a taky má pořád hlad a občas ho v noci najdete jak si třeba dělá vajíčka nebo si dává třetí večeři/první snídani.

BRÁCHA

Můj brácha je prostě můj brácha. Je o tři roky mladší než já, máme spolu dohromady pokoj, takže jeho reakce na můj odjezd do Francie bylo nadšení, že ho bude mít celý pro sebe. Varovala jsem ho, že jestli se vrátím a jakkoliv přemístí moje věci, je mrtvej.
Jinak ho milujou všechny moje kamarádky a taky pořád hraje na počítači a je vtipnější a vyšší a hezčí než já. Bohužel.

-----

FREDY

Fredy je ředitel francouzské aliance v Plzni, která celý projekt organizuje. Je moc fajn, a hlavně má vážně velkou trpělivost s mými emaily a miliardou otázek, kterými ho bombarduju poslední tři měsíce.

PAN BEDŘICH HOVNAN

Jestli jste se nezasmáli, nejste normální. Samozřejmě, nebudeme tu rozebírat proč a jak, ale s panem Bedrossianem Hovnanem budu pravděpodobně řešit ve škole ve Francii většinu věcí. O tom, jaký trapasy se mi při tom stanou, vám dám klidně vědět.

PANÍ RAMENOVÁ / BABETTE

Paní, u které budu bydlet. Jediné, co jsem z ní přes email dostala je to, že má 21letého syna, který studuje ve Španělsku (že bych konečně využila ty tři věty, co jsem pochytila od Španělů u nás na gymplu?!) a její příjmení Lepaul se dá přeložit jako rameno. Asi to není úplně gramaticky správně, ale jde o tu srandu, ne.

BĚLČA

Moje česká kamarádka, která je ve stejném programu a úplnou náhodou jsme zjistily, že bydlíme ve městech dvacet minut od sebe, takže spolu chceme podniknout spoustu výletů a hlavně si hrozně rozumíme a už jsme spolu i letěly letadlem, takže myslím že naše přátelství už nic horšího potkat vážně nemůže :D
Můžete jí sledovat na Instagramu kde je jako @fabfourfanforever



Jsem si jistá, že další postavy se rozhodně objeví až se dostanu do Francie, takže tenhle článek budu průběžně aktualizovat.

Em

Komentáře